måndag 9 juli 2012

Kvinnor mer open minded?


Även om alla har sina preferenser om vad de är intresserade av, verkar det som om kvinnor är mer öppet sinne än män. Även när vi har den typ som vänder vårt huvud, en kille med ett gott hjärta och stor personlighet kan definitivt vinna oss över.

När det gäller saker som vikt och längd, en del människor hålla sig till exakt samma typ. Häromdagen frågade jag min kille vän om han märkte att hans sista tre allvarliga romantiska intressen kan vara trillingar, såg han på mig som om jag hade tre huvuden! Han märkte inte ens hans mönster.

Kanske är det bara min krets av vänner, men en snabb mental genomgång av alla relationer och kvinnorna visade mer "variation" och sedan de män. I min helt ovetenskapliga undersökning, kan jag inte låta bli att detta är relaterat till att vara mer öppen.

Tror du att kvinnor är öppet sinne när det gäller att plocka datum, som lockade alla typer osv?

Killar, har du märkt att du håller dig till en viss kroppstyp, titta, eller fysisk prototyp när du bestämmer dig vem du ska driva?

Av Wise Diva