tisdag 15 december 2009

Hur locka kvinnor

Oroa dig inte om dina problem med kvinnor på alla. Inriktas på att bibehålla en glad persona.

En flicka som jag arbetar med är alltid obelevad, gör det henne mycket attraktivt. Jag har alltid sett henne som en uglo, tills en dag då hon var mycket lycklig och jag märkte att hon var söt.

När jag var på mitt bästa humör, drog jag mest kvinnor.

När jag letade efter validering, fick förkastade jag hårdast.

När jag var den mest arroganta, började man lägga ner mig mest.

När jag försökte agera som den smartaste, sa jag det dummaste saker.

De tider då det mest bra saker hände mig, var de gånger när jag var på gott humör att börja med.

De gånger när det värsta hände mig var de gånger när jag var i en dålig stämning.

Vad betyder det?

Du måste göra din egen lycka. Från detta kommer alla falla på plats. Om du är beroende av världen att göra det åt dig, den lycka du kommer att tas bort.

Många av dessa tips och filosofier försöker visa dig hur falsk lycka och förnöjsamhet. Exempel:


* Display Confidence *

Varför inte redan vara nöjd med ditt liv och vart du är på väg? Då har du inget att verkligen oroa sig för, och du är naturligtvis säker.


* Ler och få ögonkontakt *

Vilken anledning har du att inte le och titta i ögonen på en person som du finner attraktiva? Det är där du vill titta är inte det?


* Don't BEDJA *

Varför behöver ni göra något för denna person? Vill du inte göra allt själv? Varför neka dem samma oberoende?


* Var Cocky och Funny *

Varför skulle du vara i företagare avvärjande humor? Varför skulle du inte vara roliga? Efter allt du är i en glad stämning.


* Vara dominerande *

Har du inte någon aning om vad du vill göra? Varför skulle du inte öka och röst din åsikt? Varför steg åt sidan och låta någon annan kontrollera situationen? Tycker du inte att du är värdig nog?


Naturligtvis kan du göra alla dessa saker genom flåsande upp ditt ego, men sedan (när du får avvisas hårt) kommer du att inse att det inte är rätt väg att gå. Du måste växa upp: bort med jaget, bort med den osäkerhet, bort med de över-analys, bort med högmod, bort med arrogans, bort med rationaliseringar.

Låt inte din kaxig och rolig attityd kommer från tanken på "alla kycklingar vill ha mig." Låt inte era dominans kommer från "Jag är bättre än alla andra." Låt inte ditt självförtroende kommer från "hon inte känna igen kvalitet." Vara en riktig man och ta saker som de är.

Försök inte att imponera på folk, inte försöka förföra kycklingar, försök inte stanna stark, dominerande, säker, etc.

Försök att stanna lycklig, och allt annat kommer att följa.

Och låt ingen kramp din stil.

O estado de namoro em Wall Street