onsdag 16 december 2009

Hur man navigerar World Of Dating

Medan han gick runt campus, jag är säker på att du har sett killar TUTNING och skrek på flickor. Eller om du går till en bar och kvinnor, jag är säker på en punkt där du har grep eller trevade och ges en cheesy pickup line som "gjorde det ont ... När du föll från himlen? "

Ja, jag har fått det förr.

Många människor ger online dating ett skott. Fungerar det? Jag har vänner som svär vid det. Min rumskompis till exempel, har med sin pojkvän som hon träffade via Internet för cirka ett år.

Killar säger honor lägga alltför stor press på dem och de känner behov av att vara perfekt eller någon som de inte är. Enligt Bryan Brombley, en senior, män är "dumma, sexuella varelser som bild nakna kvinnor inom de första minuterna av mötet dem." Även Brombley är nu singel, har han varit lite galen kontrollförhållande.

Flickor är inte de enda som har att göra med överdrivet svartsjuk närstående. Jag har sett mina flickvänner att vara alltför svartsjuk och kontrollerande, försöker vara mödrar till sina pojkvänner och säger åt dem vad de ska göra. Sista gången jag kollade här tjejerna är alldeles för ung för att mödrar till sina pojkvänner.

Brombley säger flickorna måste ta initiativ ibland och frågar killar då och då. Han vill flickor att vara ärlig mot honom. Om du inte är intresserad, berätta för killen du inte är intresserad. Han hatar att behöva vara den som alltid inleda datum, han vill flickor att närma sig honom.

Mike Herman, en junior, sa, "jag bär mitt hjärta på ärmen, och jag är en mammas pojke." Den största Gripe han har med det motsatta könet är känslan för humor har han att vissa flickor inte får, som skadar sina känslor.

Han tror att killarna har ett mer logiskt sätt att tänka, medan flickorna är mer emotionella tänkare.

Andra frågor, enligt eleverna, inkludera flickor med frågor om familjeliv, flickor part och flickor som inte tar andras känslor beaktas.

Candace Green, en nybörjare, har missnöjet med killar som är alltför framåt. Hon är fast, men kan inte stå när hon har bett slumpmässigt killar har hon aldrig träffat om hon är oskuld. Hon förstår inte varför killar tycker det är okej att röra henne om de aldrig har träffat förut.

Frågan med dating slutar inte när du upptäcker att någon speciell heller. Ashley Hughes, en nybörjare, är lyckligt tagits, men fortfarande har problem. Hon och hennes pojkvän itu med nästan ständig kamp om makten. Hon har problem med andra killar stötte på henne och inte bry sig om hon har en pojkvän. Hon känns som om killar behandla henne som en köttbit eller ett föremål.

Jag kan relatera till Hughes. Jag är nyligen singel och jag försöker online dating just nu, men har inte haft mycket tur. Av någon anledning är jag inte så förtjust i de killar som är i mig.

Jag tycker inte om KLIBBIG typ eller de typer som arbetar hela tiden. Jag tror jag vill ha vad alla vill: någon som bara kan "få" dem. Någon att skratta med. Någon att ha interna skämt med. Någon dina vänner föraktar inte.

Lita på mig, jag har varit där och gjort det.