lördag 12 november 2011

Hur man kalla metoden på gatan


Det finns massor av sätt som du kan vända ditt synsätt. Ingen är idiotsäkert eftersom: 1. Din ton och kroppsspråk saken mycket mer än innehållet. 2. Konservöppnare är värdelösa om du inte fick spelet att backa upp dem.

De 3 andra regel

Så viktigt. Så fort du ser ditt mål, och hon prickar du att det är dags att göra ditt drag. Inte tänka eller planera, bara tvinga kroppen att gå upp till henne. Detta gör det tillvägagångssätt känns mer spontant och du behöver inte komma ut som en läskig stalker.

Hantering av rörliga mål

Detta är verkligen svårt att göra eftersom de flesta människor inte gillar att bli avbruten när de är på väg någonstans. Du är bättre efter på avstånd för att se var de hamnar.

Jag är inte uppmuntrande stalking här! Skillnaden mellan förföljare och Don Juan är att du närmar dig och engagera din målgrupp i en konversation. Ha detta i åtanke.

Ögonkontakt

Det är fantastiskt hur många människor du faktiskt kan komma att säga "hej" till dig. Allt du behöver göra är att hålla ögonkontakt med säkra kroppsspråk och blixt en uppriktig ändå subtil le mot dem. Den leende är viktigt, se till att det är en lätt leende där ögonen krama upp lite och hörnen av dina läppar dyker upp, inga tänder visar. Tänk Mona Lisa.

Detta är en mycket inbjudande ansikte att presentera för människor och dessutom ger dem en känsla som de redan känner dig. Många gånger kommer de att säga hej, men även om de inte gör det, jag tycker de är mer öppna mot mig när jag startar min inställning på detta sätt.

Inledande openers

"Hej!" (Leende) "Hej, hur det goin?" "Hej mitt namn är X, och jag gillar att träffa nya människor. Vad heter du? "

Dessa fungerar okej, men du har bättre lite stram uppföljning för att du har mindre än tio sekunder innan hon beslutar om du är värd att prata med.

Observationsstudier openers

Du tar i din omgivning och även uppmärksamma hur hon reagerar på sin omgivning, då du kommentera det.

Det kan vara allt från "Wow, den stad du är vacker på våren." Till "Fan, titta på storleken på den killen! Jag har sett några feta människor i mitt liv, men han tar tårtan! "

Det spelar ingen roll så länge du öppnar med den mentalitet som du redan vet detta tjej. Om du kan omvärdera ditt tänkande för att behandla dessa snyggingar som de är dina vänner höger utanför bat, är du på god väg.

Den första pickup jag någonsin gjort i mitt liv var med denna öppnaren. Jag var på tunnelbanan sitter bredvid denna heta asiatiska flickan och i andra änden av bilen var ett gäng bråkiga high-school-kids som var lek-fighting och säga de mest oanständiga och olämpliga saker verkligen högt, vanligen orsakar en stor scen . Ett fåtal äldre personer fördes-off och flyttade till en annan bil.

Jag vände mig till flickan, skakade på huvudet och sa, "Barn, dessa dagar". Hon var som, "Jag vet! Kan du fatta hur dessa killar bär på? Det är så pinsamt! "Vi pratade lite om sjunkande standard på utbildning och hur barnen började bli ännu dummare. Hon skrattade åt min mispronunciation, och sedan hon sluta kom upp. Som hon var att samla sina saker gå, sa jag till henne att gatorna var en farlig plats full av dumma ligister och frågade om hon ville vara eskorteras hem av en stark man som skulle skydda henne. Jag väntade att hon skulle säga "nej tack" som alla de andra flickorna hade jag utan framgång försökte slå på, men hon överraskade mig genom att säga "Se!" Jag gick hem henne och hon sa att hon var hungrig så vi tog tag i middagen och efteråt gick för månskenspromenader.

Yttrande openers

Be om en kvinnlig åsikt om precis vad som helst.

På köpcentret "Hej, jag behöver en kvinnas åsikt. Vad tycker du om denna Köln / skjorta / skor? "

På gatan - "Ursäkta mig, men jag är ny i stan och letar efter ett trevligt ställe att äta / shop / etc kan du rekommendera någon?"

Använda tidsbrist

Ta bort trycket av dig själv genom att säga att du bara har några minuter att prata eftersom dina kompisar väntar på dig, eller du har ett möte, etc. Detta avväpnar dem från att tänka att du försöker att plocka upp dem.

Här är ett exempel från en pickup jag gjorde nyligen om en tjej som åt sig själv i utomhus-del av en restaurang.

ME: Ursäkta min avbrott, men hur är det mat här? Är det bra (sade i en so-so ton) eller är det goood (sade en imponerad ton med ett leende)
Henne: Åh, det är goooood (härma min ton)
ME: Alright cool ... hej, sinne om jag sitter med dig en stund? Jag ska träffa mina vänner i några minuter och jag hatar att bara vänta runt och gör ingenting.
Hon bjuder mig att sitta och jag fortsätter:
ME: För att vara ärlig, jag är lite nervös, jag har inte sett dessa killar i år och att de alltid används för att plocka på mig för att vara så blyg. Jag såg alltid upp till dessa killar i en storebror slags sätt. (Paus) Säg, vet du vad som skulle klippa? När jag träffar dem, jag förbi igen, så det är bara flirta med mig, hardcore och jag kommer att låtsas vara slåss dig, okej?
HER: (skratt)
ME: Oroa dig inte, det kan fungera åt båda hållen, om du någonsin behöver en låtsas pojkvän att visa upp som en trofé, skulle jag vara glad att hjälpa dig!
HER: Haha, men jag har redan en pojkvän.
ME: Hej det är bra! Jag slår vad om att han är säker nog i er relation så att du hyr en boytoy för kvällen.
Henne: (fnissar)
ME: Vet du vad, jag måste springa, men du verkar som om du har ett bra sinne för humor. Jag gillar det. (Hand hennes penna och papper) Låt oss träffas någon gång för ett par skratt, ta med din man om du vill. Eller så kan du bara använda mig att imponera på dina flickvänner.

Hehe, skrev hon ner 3 olika nummer och hennes e-post och fick mig att lova jag skulle kalla henne.

Förslag Öppnare

Du kan också ge din åsikt som en konservöppnare. Håll åsikter sexuellt neutrala ändå. Tala inte om för henne hur varmt / vacker hon är eller gawk på hennes bröst, minns ögonkontakt!

Till exempel vid videobutiken som hon är att välja en snärt - "Oh man, inte hyra som en! (Paus och låt henne fråga varför) Det är ett slöseri med tid & pengar! Jag såg den för som 10 minuter och ville skjuta mig själv! "

eller på baksidan "Det är ett utmärkt val, ett av mina favorit böcker / filmer genom tiderna! (Paus för reaktion) Om du gillar den här boken / filmen så kommer du att älska XYZ ... "

Du kan tillämpa denna konservöppnare nästan överallt människor köper saker. Bara ändra ordalydelsen runt.

Favor Öppnare

Har henne göra dig en tjänst redan från början.

Be henne att hålla något för dig, eller titta på dina väskor för en sekund och sedan lämna henne för en minut. Du bygger spänning eftersom den tid som du lämnar henne där, hon undrar "vem fan är detta?" När du kommer tillbaka har du licens att Kino och vara tillgiven med henne för att hon förtjänat det.

Jag vill inte bara använda detta för ett öppnare heller. Du skulle bli förvånad över hur många tjejer är villiga att göra dig en tjänst om du ber snällt. Jag tycker att de faktiskt älskar att hjälpa till och är mer mottagliga för mina framsteg eftersom de förtjänat min kärlek. Jag brukar krama dem och säga "Du är bäst!" Och ge dem ett hundra små kyssar på kinden.